راه ارتباطی ۶۱ روستای زنجان همچنان مسدود است

ابهرآنلاین: مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: راه ارتباطی ۶۱ روستای این استان همچنان در محاصره برف و کولاک قرار گرفته و مسدو است.

مسعود خوشکام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد راه روستایی مسدود شده بر اثر برف وکولاک، ۳۵ محور در حوزه ماهنشان و مابقی نیز در سایر حوزه های استحفاظی این اداره کل قرار دارند.

وی اظهار کرد: بسیاری از این محورهای ارتباطی به ویژه در حوزه استحفاظی ماهنشان پس از چند بار بازگشایی، مجددا بر اثر وقوع کولاک های موضعی مسدود شده اند ولی با این وجود، راهداران پرتلاش و زحمتکش این اداره کل، از هیچ کوششی برای باز نگه داشتن مسیرها دریغ نمی کنند.راه روستایی1

خوشکام یادآور شد: صبح روز یکشنبه راه ارتباط روستایی ۴۰ روستا درماهنشان، دو روستا در خرمدره، ۱۰ روستا در ایجرود، پنج روستا در خدابنده، ۱۵ روستا در ابهر، قریب ۱۰ روستا در منطقه زنجانرود و تعدادی نیز در سایر حوزه های استحفاظی این اداره کل بسته بود.

مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان ، گفت: با توجه به فصل زمستان و احتمال بارش برف و وقوع کولاک و یخبندان و لغزنده شدن سطح جاده های مواصلاتی، عوامل راهداری بطور شبانه روز آماده انجام عملیات برف روبی، نمک پاشی و تیغ زنی هستند تا در آمد و شد خودروها خللی ایجاد نشود.

خوشکام تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی این استان را دارند حتما باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ، وسایل گرم کننده زمستانی مجهز کرده و از سالم بودن وسیله نقلیه خود نیز مطمئن شوند.

وی افزود: رانندگان قبل از ورود به محورهای مواصلاتی این استان جهت اطلاع از وضعیت راه ها می توانند با تلفن های ۷۲۷۲۰۲۷- ۰۲۴۱ و گویای ۱۴۱ تماس گرفته و یا به سایت اداره کل راه و شهرسازی این استان مراجعه کنند.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 3 =