خانمحمدی: دولت یازدهم چشم اندازی مناسب را برای اجرای برنامه های اقتصادی ایجاد کرده است

ابهرآنلاین: نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: روی کار آمدن دولت یازدهم و انتخاب افراد کارآمد و زبده چشم انداز بهتری را برای اجرای برنامه های متعدد اقتصادی فراهم کرده است.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ محمدرضا خانمحمدی با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی درگرو وحدت مردم و همدلی مسوولان است؛ افزود: مشکلات متعدد در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد که رفع تدریجی آنها نیازمند برنامه ریزی هدفمند و مدیریت است.خانمحمدی2

وی گفت: تحریم ها و عدم بهره گیری مناسب از منابع موجود مالی، اقتصاد کشور را با چالش های جدی مواجه کرد.
خانمحمدی افزود: اکنون کشور در شرایط حساس قرار دارد و لازمه تحقق برنامه ها و سیاست های تدوین شده انسجام و پرهیز از اختلافات است.
نماینده ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی همواره حمایت خود را از فعالیت های دولت یازدهم اعلام کرده و در این میان بهانه و مانع تراشی ها آثار منفی برجای می گذارد.
وی مدیریت صحیح منابع ارزی را از راههای توسعه اقتصادی کشور عنوان و اظهار کرد: این منابع نباید به واردات کالاهای لوکس بلکه به دیگر بخش های مهم اختصاص داده شود.
خانمحمدی افزود: صنایع کشور با مشکلات جدی مواجه هستند و پیش بینی گشایش منابع ارزی در این بخش امری مهم و ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های مناسب علاوه بر رونق فعالیت های رو به رشد واحدهای صنعتی می تواند به تولید با حداکثر ظرفیت آنها نیز منجر شود.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین توجه به نیروهای متخصص و کارآمد را اساس توسعه یافتگی کشور عنوان کرد و افزود: کارهای مهم باید به متخصصان متبحر، متعهد و کارآمد واگذار شود.
به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: تربیت نیروی متخصص نقش بسزایی در توسعه کشور دارد و این مهم باید همواره مورد توجه متولیان امر قرار گیرد./
انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − شانزده =