استقبال مردم ابهر از نخستین ایستگاه مطالعه

ابهرآنلاین: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر از استقبال خوب مردم ابهر از نخستین ایستگاه مطالعه در این شهرستان خبر داد.

عبدالحسین بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی ماهنشان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌کند.ایستگاه مطالعه

وی با اشاره به اینکه برنامه راه اندازی ایستگاه مطالعه در شهرستان ابهر آغاز شده است، تصریح کرد: ایستگاه مطالعه بیمارستان امدادی ابهر در حال حاضر فعالیت می‌کند و مراجعان استقبال خوبی از این ایستگاه دارند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر با بیان اینکه مجموعا ۵ هزار کتاب به این ایستگاه مطالعه اختصاص یافته است، افزود: ۱۵ عنوان کتاب در قفسه‌های ایستگاه مطالعه بیمارستان امدادی ابهر قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: در این ایستگاه مطالعه سه عنوان کتاب برای کودکان وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند پس از مطالعه کتاب‌ها را در قفسه مورد نظر قرار دهند.

بختیاری با اشاره به اینکه کتاب‌های موجود در ایستگاه مطالعه دو بار در هفته جایگزین می‌شود، گفت: برنامه راه اندازی ایستگاه مطالعه از سال گذشته در سطح کشورمان آغاز شده است.

وی به اهداف راه اندازی ایستگاه مطالعه در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: ایستگاه‌ مطالعه در راستای ارتقای سرانه مطالعه مفید ایجاد می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر اضافه کرد: ایستگاه‌های مطالعه نهاد کتابخانه‌های عمومی در مکان‌های شلوغ و پرتردد از جمله فرودگاه، ترمینال، راه آهن، بانک، بیمارستان و… ایجاد می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه راه اندازی ایستگاه مطالعه پس از مرکز استان در شهرستان ابهر آغاز شده است، اذعان داشت: دو سهمیه ایستگاه مطالعه در شهرستان ابهر وجود دارد.

بختیاری ادامه داد: با توجه به تعداد مراجعین ایستگاه مطالعه بعدی ابهر در سازمان تامین اجتماعی شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 18 =