در پی بارندگی های اخیر؛ مسافران در راه مانده در ابهر اسکان یافتند

 ابهرآنلاین: دیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اسکان ۶۱۴ نفر از آغاز بارش‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران  زنجان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان  با اشاره به برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان زنجان  گفت: این وضعیت جوی مشکلاتی را برای مسافران در محورهای مواصلاتی زنجان به وجود آورده بود.برف1

طاهری از اسکان ۶۱۴ نفر از آغاز بارش‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۰۰ نفر در حسینیه اعظم زنجان و مابقی نیز در  چند مسجد شهرزنجان و نیز در مساجد و یکی از مدارس شبانه روزی شهر ابهر اسکان یافتند.

وی با اشاره به پذیرایی صورت گرفته از مسافران در راه مانده ادامه داد: جمعیت هلال احمر بیسکویت، خرما و نان در بین این مسافران توزیع کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان وی تصریح کرد: همچنین امدادگران این جمعیت با استقرار در محورهای مواصلاتی زنجان به کمک رانندگان و سرنشینان گرفتار در برف شتافته و نسبت به بستن زنجیر چرخ و انتقال آنان به نقطه ای امن و مطمئن تر اقدام می کردند تا آسیب های احتمالی به حداقل برسد.

طاهری با اشاره به ادامه ناپایداری‌های جوی در این استان خاطر نشان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =