شهردار ابهر: ورودی‌های شهر ابهر بهسازی می‌شوند

ابهرآنلاین: شهردار ابهر از بهبود و بهسازی ورودی‌های شهر ابهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالعلی قاسم‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث ورودی‌های شهر ابهر گفت: ورودی‌های شهر ابهر، بهبود و بهسازی می‌شوند.شهردار ابهر

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، شهرداری ابهر را به چهار ناحیه تقسیم کرده‌ایم.

قاسم‌پور با بیان اینکه این چهار ناحیه شامل شریف‌‌آباد، شناط، حسین‌‌آباد و ناحیه مرکزی است، ابراز داشت: شهرداران این نواحی انتخاب شده و در حال اجرایی کردن اقدامات‌ دیگر نیز هستیم.

این مسئول افزود: با راه‌اندازی شهرداری نواحی در شهر ابهر، دیگر نیازی به مراجعه مردم به شهرداری مرکز نیست.

شهردار ابهر با بیان اینکه ناحیه شریف‌آباد پیش از این از شهرداری برخوردار بود، گفت: شهرداری این ناحیه نسبت به گذشته تقویت خواهد شد.

وی ابراز داشت: برای هر یک از ناحیه‌های در نظر گرفته شده، بازارچه‌ای برای جمع‌آوری دوره‌گردها راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین برای هر یک از نواحی چهارگانه شهرداری ابهر، یک زمین چمن مصنوعی را در دستور کار داریم.

قاسم‌پور با بیان اینکه برای هر ناحیه یک سرای محله نیز در نظر گرفته خواهد شد، عنوان کرد: برای تحقق این امر، محلی به صورت استیجاری توسط شهرداری اجاره خواهد شد و این مرکز به ارائه خدمات فرهنگی به مردم آن ناحیه خواهد پرداخت.

شهردار ابهر با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شهرداری ابهر خاطرنشان کرد: شهرداری ابهر آمادگی دارد که در مسیر برنامه‌های اعلام شده حرکت کند.

وی اذعان داشت: ما در این مسیر از نظر نظریه‌پردازان شهری بهره گرفته و درصدد هستیم که با اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده موجب ارتقای کیفیت زندگی در شهر ابهر شویم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =