طرح آبرسانی به ابهر و خرمدره ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مسلم پورنصرت امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار ابهرآنلاین در زنجان، اظهار کرد: این طرح از پروژه‏های مهم سطح استان محسوب می‏شود.

وی به احداث خطوط لوله شبکه توزیع آب شرب ابهر و خرمدره اشاره کرد و گفت: این طرح برای تامین آب شرب شهرهای خرمدره و ابهر حائز اهمیت است.خبرگزاری فارس: طرح آبرسانی به ابهر و خرمدره 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان پیشرفت احداث خطوط لوله شبکه توزیع طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره را مناسب دانست و تاکید کرد: پیشرفت خوبی در این طرح صورت گرفته است.

وی این طرح را جزو طرح‏های مهر ماندگار استان عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‏های دولت برای تسریع عملیاتی این پروژه مناسب بوده است.

پورنصرت با بیان اینکه این طرح دچار مشکلاتی نیز بوده است، افزود: متاسفانه در بخش تامین اعتبار برای پروژه دچار مشکلاتی هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خواستار توجه مسئولین برای تامین اعتبار این طرح شد و گفت: مهم‏ترین مشکل و مانع پیش‏روی این طرح پرداخت نشدن به موقع اعتبارات است.

وی اجرا و تکمیل خطوط انتقال آب را مهم دانست و تاکید کرد: تلاش‏ها برای اتمام خطوط لوله و نواقصات موجود انجام می‏شود.

پورنصرت تسریع در عملیات اجرایی را در گرو تامین اعتبارات دانست و تاکید کرد: در حال حاضر با بدهی ۷۰ میلیارد ریالی مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان بخشی از بدهی‏های موجود را به پیمانکاران عنوان کرد و یادآور شد: بخشی از مطالبات پیمانکاران به شرکت پرداخت نشده است.

وی در مورد کند بودن روند اجرای پروژه یادآور شد: برای برطرف شدن مشکلات نیازمند پرداخت مطالبات پیمانکاران و عوامل مرتبط با پروژه هستیم.

پورنصرت تامین اعتبار را برای تکمیل پروژه ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: با تامین منابع مالی جدید پیمانکاران با توان بالاتری فعالیت خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =