اسکان‌های موقت زمستانی در استان زنجان پیش بینی شده است

ابهرآنلاین: مدیرکل مدیریت بحران زنجان گفت: با توجه به کاهش دما و وجود بارندگی و شروع فصل سرما اسکان‌های موقت برای مواقع بحرانی زمستان آماده شده است.

صفی‌اله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: در نقاط مختلف استان زنجان ۹۸ محل برای اسکان موقت مسافران پیش‌بینی شده است.مدیریت بحران

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان ۲۲ محل اسکان موقت وجود دارد، افزود: در اسکان در راه ماندگان آستان مقدس امامزاده سید‌ابراهیم(ع)، مسجد زینبیه، مسجد نبی و مسجد جامع در اولویت قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه با هلال احمر برای مواقع اضطراری و بحرانی هماهنگی‌های لازم انجام شده است، تصریح کرد: مکان‌های اسکان برای مسافران با اولویت سکونت داده می‌شود.

وی به امکانات سکونت‌گاه‌ها برای مسافران در زمستان اشاره کرد و گفت: همه امکانات از سیستم‌های گرمایشی و پتو و غذاهای کنسروی پیش بینی شده و در صورت بروز مشکل استان زنجان آماده خدمات دهی به مسافران است.

کرامتی با اشاره به اینکه اسکان موقت در همه شهرستان‌های استان زنجان صورت می‌گیرد، بیان کرد: شهرستان خدابنده دارای هفت محل اسکان موقت، ابهر دارای ۹ محل اسکان موقت، خرمدره چهار محل اسکان موقت، طارم ۳۵ محل اسکان موقت، ماهنشان ۱۳ محل اسکان موقت و ایجرود هفت محل اسکان موقت دارند که همه آنها در آمادگی کامل هستند.

وی با اشاره به خدمات رسانی و امداد رسانی برای افرادی که در اثر کولاک در مسیر‌های تردد دچار مشکل می‌شوند، خاطر نشان کرد: چند روز پیش بر اثر بارش برف سنگین دو معلم در جاده روستای پرنگین از توابع شهرستان سلطانیه گیر افتاده بودند که توسط نیرو‌های امدادی نجات پیدا کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه این دو معلم به وسیله تلفن همراه درخواست کمک کردند، گفت: نیرو‌های امدادی راه و شهرسازی سلطانیه و اکیب هلال احمر زنجان برای نجات معلمان بسیج شدند.

کرامتی تصریح کرد: بعد از چند ساعت تلاش در نهایت این معلمان بدون هیچ مشکلی نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =