در هفته کتاب، از سه فعال حوزه کتاب و کتابخوانی استان زنجان تجلیل شد

ابهرآنلاین: مدیر کل امور کتابخانه های استان زنجان گفت: سه فعال عرصه حوزه کتاب و کتابخوانی این استان در آیین بیست و یکمین دوره هفته ملی هفته کتاب برتر تجلیل شدند.

به گزارش گروه دریافت، محمد ربیع احمدخانی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی برگزاری آیین ملی هفته کتاب آقای یحیی عسگری به عنوان مسوول کتابخانه عمومی حکیم هیدجی ابهر به عنوان نمونه کشوری در این بخش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

محمد ربیع‌احمدخانی

وی یادآورشد: خانم رقیه محمدی عضو کتابخانه عمومی فرهنگ زنجان به عنوان کتابخوان برگزیده کشوری در رده سنی جوانان و خانم فاطمه فضلی کارشناس امور مشارکتها و شهرداریهای استان نیز به عنوان کارشناس برگزیده کشوری تقدید شدند.

احمدخانی افزود: طی سالهای گذشته با ایجاد و گسترش فضاهای کتاب و کتابخانه ای تعداد علاقمندان در این حوزه افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: گسترش و توسعه فضاهای کتابخانه ای و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین عموم مردم نیازمند همکاری دستگاههای متولی است.

مدیر کل امور کتابخانه های استان زنحان گفت: هفته کتاب فرصتی مناسب برای بازنگری و تدوین برنامه های مدون در مسیر ترغیب علاقمندان و اقشار مختلف مردم به کتاب و کتابخوانی است که تحقق آن از ابعاد گوناگون نتیجه بهتری به همراه دارد.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + پنج =