آمار حوادث رانندگی در استان زنجان؛ از آغاز سال جاری تاکنون

ابهرآنلاین: مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان تعداد تلفات حوادث رانندگی را در شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرم‌دره و طارم را به ترتیب، ۴۳، ۱۹، ۱۸ و ۸ نفر اعلام کرد.
مهدی فروزش دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آمار ۲۱۰ نفری تلفات حوادث ناشی از تصادفات رانندگی از آغاز سال جاری تا کنون اظهار داشت: ۹۵ نفر از این تعداد رانندگان وسایط نقلیه بوده‌اند که در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجانوی تعداد تلفات عابران پیاده را در حوادث رانندگی سال جاری ۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۸۷ نفر از کسانی که جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند سرنشینان وسایط نقلیه بوده‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان ضربه به سر را با ۱۰۴ مورد مهم‌ترین دلیل تلفات عنوان و اضافه کرد: تلفات ناشی از شکستگی هم نسبت به سال گذشته در همین مدت بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته و به ۹۱ نفر رسیده است.

این مسئول از افزایش تلفات حوادث رانندگی در سطح شهرستان زنجان خبر داد و گفت: تلفات حوادث رانندگی زنجان از ۱۱۱ نفر مدت زمان مشابه سال گذشته به ۱۲۲ مورد رسیده است.

فروزش تعداد تلفات حوادث رانندگی را در شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرم‌دره و طارم را به ترتیب، ۴۳، ۱۹، ۱۸ و ۸ نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه خودروی سواری با ۹۳ مورد درگیری در حوادث منجر به تلفات حوادث رانندگی بیشترین نقش را داشته، متذکر شد: موتور سیکلت هم با ۵۴ مورد درگیری رتبه دوم را در این حوادث داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان اذعان داشت: از آغاز سال جاری تا کنون ۲۸ نفر از تلفات حوادث رانندگی از عابران پیاده بوده‌اند و ۲۵ نفر از تلفات هم مربوط به خودروی وانت بار بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + سیزده =