انتقال پایتخت به سلطانیه؛ خواسته نمایندگان استان زنجان از رئیس جمهور

ابهرآنلاین: نمایندگان زنجان در دیدار با رئیس جمهور نامه ای را به ایشان ارائه دادند که در آن انتقال پایتخت به سلطانه درخواست شده بود.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ محمدرضا خانمحمدی در خصوص جلسه مجمع نمایندگان استان زنجان با رئیس جمهور که امروز دوشنبه برگزارشد، گفت: در این جلسه در خصوص مشکلات اشتغال، فرسودگی صنعت و کم آبی و خشک سالی صحبت کردیم.خانمحمدی1

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهادی با امضای همه اعضای مجمع نمایندگان به رئیس جمهور برای انتقال پایتخت به سلطانیه ارائه شد.
سلطانیه یکی از گزینه ها برای انتقال پایتخت از تهران است که در دولتهای قبلی نیز بارها موضوع انتقال پایتخت از تهران  به سلطانیه مطرح شده بود، ولی هیچگاه به نتیجه نهایی و مشخص نرسید.
محمد رضا خان محمدی با  بیان اینکه نمایندگان استان بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام استان زنجان تاکید داشتند گفت: از طرح های مهمی که کل نمایندگان استان خواستار اجرای آن بودند احداث خط سریع ریلی تهران-تبریز بود.
وی تصریح کرد: در حاشیه این جلسه رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد مجلس را در جلسه یکشنه آینده جلسه علنی مجلس شورای اسلامی کسب کند.
خان محمدی معدن را مهمترین ظرفیت ایجاد اشتغال در استان زنجان خواند و گفت: دغدغه اصلی نمایندگان استان حل مشکل اشتغال جوانان بود که با فعال سازی صنایع وابسته به معدن و نفت در استان قابل حل است.
به گزارش مهر مدتی است که دیدار مجمع نمایندگان استان ها با رئیس جمهور آغاز شده است. نمایندگان در این دیدار ها مشکلات حوزه های انتخابیه خود را با رئیس جمهور مطرح می کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + شانزده =