ناپایداری جوی طی ۳ روز آینده در زنجان رخ نمی‌دهد

ابهرآنلاین: به گزارش هواشناسی زنجان، با عبور سامانه بارشی، ناپایداری جوی طی سه روز آینده در زنجان وجود ندارد و در نتیجه بارشی هم نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با فعالیت سامانه بارشی که از روز جمعه به زنجان نفوذ کرده بود بارش‌های به نسبت خوبی در سطح استان روی داد.آب و هوا

این در حالی است که از آغاز سال زراعی جاری به ویژه در مهر ماه هیچ بارشی در سطح استان زنجان گزارش نشده است.

بیشترین میزان بارش در سطح استان زنجان از شهر قیدار روی داده که بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی طی دو روز گذشته طی این مدت بیش از ۱۷ میلی‌متر باران باریده است.

دو شهر ابهر و خرم‌دره طی دو روز گذشته شاهد بارش حدود ۱۴ میلی‌متر باران بوده‌اند و زنجان با ۱۰ میلی‌متر بارش بعد از قیدار، ابهر و خرم‌دره بیشترین بارش را طی این مدت شاهد بوده است.

شهرهای ایجرود ۷٫۸، سلطانیه با ۷٫۵ و آب‌بر با شش میلی‌متر طی روزهای گذشته شاهد بارش باران بوده‌اند.

کارشناس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عبور سامانه بارشی از این استان اظهار داشت: با عبور این سامانه مه صبحگاهی پدیده غالب در سطح استان زنجان گزارش شده است.

سونیا صرفی با اشاره به کاهش دید افقی در ساعات اولیه صبح تصریح کرد: با افزایش دما این پدیده هم در سطح استان برطرف و در حال حاضر دید افقی هم نرمال است.

این کارشناس هواشناسی دمای این ساعت شهر زنجان را هشت درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت دو درجه کاهش یافته است.

صرفی حداکثر دمای گزارش شده در زنجان را طی ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه اعلام کرد و گفت: طی این مدت پایین‌ترین دمای ثبت شده در زنجان چهار درجه بوده است.

وی کم‌ترین دمای گزارش شده را طی روز گذشته در سطح استان زنجان دو درجه اعلام کرد و گفت: بیشترین دما هم طی این مدت از آب‌بر با ۱۴ درجه گزارش شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 1 =