تعاونی مسکن مهر ابهر، تعاونی برتر استان شد

ابهرآنلاین: دبیر اتاق تعاون زنجان گفت: ۱۶ تعاونی برتر سال ۹۲  استان زنجان مشخص شدند

محسن جاویدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ۱۶ تشکل شامل اتاق تعاون استان، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی به عنوان تعاونی‌های برتر در سال ۹۲ معرفی شدند.

وی به این ۱۶ تعاونی اشاره کرد و افزود: این ۱۶ تعاونی در قالب هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر معرفی و مشخص شده‌اند.محسن جاویدان دبیر اتاق تعاون زنجان

دبیر اتاق تعاون زنجان با بیان این‌که عملکرد تعاونی‌های برتر در کار گروه هماهنگی و اجرایی هفته تعاون در استان زنجان سنجیده شده است، یادآور شد: این تعاونی‌ها در این کار گروه گزینش شده‌اند.

وی به این تعاونی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در تعاونی‌های بانوان، تعاونی انبوه‌سازی و تولیدی هنر سنگ اشراق زنجان جزو تعاونی‌های برتر شناخته شده است.

تعاونی دانش‌بنیان بهینه پویان زنجان تعاونی برتر ملی شد    

جاویدان به فعالیت تعاونی دانش‌بنیان بهینه پویان زنجان اشاره کرد و افزود: شرکت تعاونی دانش‌بنیان بهینه پویان زنجان به عنوان تعاونی برتر ملی شناخته شده است.

دبیر اتاق تعاون زنجان، تعاونی‌هایی با گرایش تامین نیاز مصرف کنندگان را یادآور شد و تاکید کرد: تعاونی مصرف فرهنگیان خدابنده در این گرایش به عنوان تعاونی برتر شناخته شده است.

تعاونی مسکن مهر ابهر تعاونی برتر استان شد

وی همچنین به فعالیت تعاونی‌های مسکن نیز اشاره کرد و گفت: شرکت تعاونی مسکن مهر ابهر در گرایش خود معرفی و موفق شده است و به عنوان تعاونی برتر استانی نیز برگزیده شده است.

جاویدان تعاونی‌های با گرایش اعتباری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تعاونی اعتبار شبکه بهداشت درمان ابهر در این گرایش تعاونی‌ برتر استان بوده است.

دبیر اتاق تعاون زنجان به تعاونی‌های با گرایش صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: تعاونی پژوهشگران صنعتی خدابنده در این گرایش معرفی شده است.

وی همچنین به گرایش فرش اشاره کرد و ادامه داد: تعاونی فرش گلشن ثمین ایجرود در این گرایش تعاونی برتر شده است.

جاویدان با بیان این‌که در گرایش خدمات تعاونی گلباد خزر طارم به  عنوان تعاونی برتر استان معرفی شده است، افزود: در بخش کشاورزی نیز یک شرکت تعاونی در طارم برتر شده است.

دبیر اتاق تعاون زنجان به این شرکت کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: تعاونی پرورش ماهی قشلاق شیت به عنوان تعاونی برتر کشاورزی معرفی شده است.

وی در ادامه گرایش آموزشگاهی را یادآور شد و گفت: در این گرایش نیز تعاونی آموزشی و فرهنگی صدرای خدابنده برتر شده است.

جاویدان با بیان این‌که در گرایش عمرانی تعاونی کیهان سازه ابهر برگزیده شده است، افزود: در بخش حمل و نقل نیز شرکت تعاونی کامیون‌داران خود راننده ابهر برتر شده است.

دبیر اتاق تعاون زنجان گرایش اتاق تعاون را یادآور شد و تاکید کرد: اتاق تعاون استان زنجان در این گرایش برتر شده است.

وی با بیان این‌که تعاونی چوب ام دی اف بابعلی خرم‌دره نیز در گرایش تامین نیاز مصرف کنندگان برتر شناخته شده است، خاطرنشان کرد: در گرایش سهام عدالت نیز شرکت تعاونی سهام عدالت خرمدره برتر بوده است.

جاویدان در پاسخ به انتخاب اتحادیه برتر استان نیز اظهار داشت: اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان به عنوان اتحادیه برتر سال ۹۲ برگزیده شده است.

دبیر اتاق تعاون زنجان با بیان این‌که معرفی اتحادیه‌ تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان نمی‌تواند درست باشد، افزود: این اتحادیه در سال ۹۱ تاسیس نشده بوده است.

جاویدان با بیان این‌که معرفی این تعاونی‌ها به دلیل عملکرد سال ۹۱ آن‌ها بوده است، گفت: با توجه به این‌که این اتحادیه در سال ۹۱ وجود نداشته است و نمی‌تواند در سطح استان برتر شده باشد و معرفی این تعاونی احتمالاً اشتباهی سهوی بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + نه =