استاندار زنجان خطاب به مسئولان استانی: کمتر سخنرانی، بیشتر کار کنید

ابهرآنلاین: استاندار زنجان بر کم کردن سخنرانی‌ها در مراسم مختلف و رسیدگی به کارهای مهم توسط مسوولان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، “جمشید انصاری” در مراسم بزرگداشت بازنشستگان فرهنگی، گفت: یکی از نقاط ضعف در مراسم انجام شده خصوصاً در استان زنجان سخنرانی‌های زیاد است لذا یکی از کارهای اساسی که باید در استان انجام شود کم کردن مراسم و رسیدگی به کارهای مهم به جای سخنرانی است. استاندار زنجان

وی افزود: در علم فلسفه بحثی مطرح است که در آن اعلام می‌شود هر وجودی دارای ماهیت است ولی لزوماً هر ماهیتی دارای وجود نیست و ماهیت بدون وجود ارزش بالایی دارد و برای تفهیم این موضوع یک مثال رایج وجود دارد که ققنوس حیوانی در اساطیر است که هزار سال عمر می‌کند و وقتی عمر او به پایان رسید با هیمه‌ای از هیزم خود را آتش می‌زند و از خاکستر او ققنوس دیگری متولد می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که برای معلمان بازنشسته بهترین مثال ققنوس است که معلمان مانند این موجود شریف ۳۰ سال هیمه فراهم می‌کنند تا انسان‌های جدید متولد شوند زیرا جامعه قدر دان زحمات آنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم اظهارکرد: ۴۳۰ نفر از فرهنگیان استان امسال بازنشسته شده‌اند لذا مراسم تجلیل آنها در استان در سه قطب زنجان خدابنده و ابهر برگزار شده است.

” امیر نظری” با اشاره به جایگاه والای معلمان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده‌اند: نگاه آموزش و پرورش به آینده است در حالی که نگاه سایر دستگاه‌ها به حال است در اسلام نیز به آموزش و پرورش توجه ویژه شده است و اعلام شده است که مداد علما افضل‌تر از خون شهدا است زیرا شهدا تربیت یافته مکتب معلم هستند.

وی یادآور شد: معلمان قدر این شغل خود را بدانند زیرا اگر دانش‌آموزان آنها کار خیری انجام دهند باقیات الصالحات معلمان خواهد بود، لذا تمام افراد موفق، تکریم معلم را وظیفه خود می‌دانند و اسلام نیز جایگاه معلم و احترام به او را در حد احترام به پدر و مادر می‌داند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 11 =