آسفالت ریزی در برنامه شهرداری ابهر قرار دارد

ابهرآنلاین: شهردار ابهر گفت: طرح نهضت آسفالت را برای ابهر در برنامه داریم.

عبدالعلی قاسم‌‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به تقسیم شهرداری ابهر به چهار ناحیه اظهار داشت: صدور پروانه ساختمان و مبادله پول فقط در مرکز انجام می‌شود.شهردار ابهر

وی با بیان اینکه طرح نهضت آسفالت را در برنامه داریم، گفت: در ماه‌های آینده آماده‌سازی کوچه‌ها و معابر صورت گرفته و آسفالت‌ریزی در فصل خود انجام خواهد شد.

شهردار ابهر افزود: رویکرد شهرداری ابهر طی برنامه یک ساله و چهار ساله یک رویکرد محله‌ محوری و انسان محوری است.

این مسئول با اشاره به برنامه در نظر گرفته شده برای بهسازی میادین شهر ابهر تصریح کرد: بلوار منابع طبیعی یک منطقه خوب در شهر ابهر است که می‌توان با بهسازی آن، یک تفرجگاه از دل آن بیرون آورد.

قاسم‌پور در ادامه با اشاره به وضعیت ترافیک شهر ابهر اضافه کرد: دبیرخانه ترافیک شهر را باید ایجاد کنیم. همچنین بحث خط کشی‌ها و دوربین‌های شهری نیز در برنامه کاری ما قرار دارد.

شهردار ابهر با اشاره به سابقه شهر ابهر گفت: شهرستان ابهر به لحاظ سابقه ۸۵ ساله شهرداری خود، پیوسته در تلاش بوده که مدیریت خوبی برای عمران، آبادانی و زیبا‌سازی شهرستان انجام دهد.

وی با بیان اینکه به صورت کارشناسی برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که مردم از ما راضی خواهند بود، ادامه داد: در بحث فضاهای شهر و پارک‌ها و همچنین در ساماندهی آب نماها و المان‌های شهری برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری برای ارائه خدمات و جلب رضایت مردم اذعان داشت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، شهرداری ابهر را به چهار ناحیه تقسیم کرده‌ایم.

قاسم‌پور در پایان اذعان داشت: این چهار ناحیه شامل شریف‌ آباد، شناط، حسین‌ آباد و ناحیه مرکزی است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی صادق بیگی می گوید

    جناب اقای شهردار خسته نباشیدباور بفرمایید بااتکا به نظرات مردم می توان باداشته هایمان بیشترین روان سازی درترافیک راایجاد کردتمام چهارراههاودوربرگردانهای شهرمان اشتباه جدول گذاری وتابلو و دیگر طرح های  ترافیکی رادارنداینجانب چون سابقه کار درپیمانکاریهای اصفهان رادارم عرض می کنم باتغییر جای چندین دوربرگردان و  چیدمان جدید درچهارراه هاوایجادبعضی ازممنوعیت هاوبکارگیری جدی پلیس می توان رفاه ترافیکی را برای مردم باز گردانیدچون درشهرابهرپلیس فقط متصدی کمربندایمنی است وبس…ودیگرمشکل ابهرمان نبودجایی مثل این سایت که مردم بتوانندبراحتی نظرات وپیشنهادات خودرابادبیرطرح طرافیک درمیان بگذارندچون ساکنین این شهر هستندکه مشکلات راباپوست و استخوان خودحس می کنند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + نه =