خانمحمدی: گزارشی از عملکرد کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان امروز ارائه می شود

ابهرآنلاین:  محمد رضا خانمحمدی از انتخاب هیئت رییسه کمیته تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد و گفت: همچنین امروز گزارشی از عملکرد کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان ارائه می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت گفت:‌ اعضای کمیته تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس انتخاب شدند و امروز نیز انتخابات هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از این شرکت در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن است.خانمحمدی1

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی افزود: همینطور گزارشی از عملکرد کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور ارائه می شود.

لازم به ذکر است پیش از این داریوش اسماعیلی، موید حسینی صدر، محمدرضا خانمحمدی خرمی، الیاس طاهری، هادی حسینی، عنایت الله هاشمی، الله وردی دهقانی، نادر قاضی پور، حسین آذین، حسین فتاحی و محمد اسماعیل سعیدی یازده نفری هستند که به عنوان اعضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس مشخص شدند.

گفتنی است تحقیق و تفحص از سه شرکت خودروسازی سایپا، ایران خودرو و ایرانخودرو دیزل از اوایل مهرماه جاری آغاز شده است.

همچنین به گفته علی علیلو رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان گزارش نهایی و کارشناسانه سه ماه پس از تحقیق و تفحص اعلام می شود اما در حین تحقیق و تفحص گزارش هایی از روند کار ارائه می شود.

پایان پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + نه =