فرماندار ابهر: رفع مشکلات روستاها نیازمند تلاش مضاعف مسئولان است

فرماندار شهرستان ابهر گفت: مسئولان باید با تلاش مضاعف در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی در جمع مسئولان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات موجود در روستاها خاطرنشان کرد: در حال حاضر بحث آب شرب، گاز و همچنین اجرای طرح هادی و مشکل راه آسفالت برخی روستا از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید پیگیر باشند.فرماندار ابهر1

وی افزود: رسیدگی به مشکلات روستاییان و خواسته‌های به حق ایشان یکی از وظایف مهم مسئولان است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به حضور مسئولان در روستاها و بررسی مشکلات مردم اظهار داشت: مسئولان باید با تمام توان در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در روستاهای شهرستان ابهر ابراز داشت: آب شرب، گاز و اجرای طرح هادی از جمله مسائل موجود در روستاهای این منطقه است.

رفیعی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به مناطق محروم رسیده است، عنوان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان باید با همت و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

وی با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری مسئولیت سنگینی به عهده همه قرار دارد.

رفیعی افزود: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آوردند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =