پایان‌کار ۱۰۰۰ واحد مسکونی مهر در ابهر صادر شد

ابهرآنلاین: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر گفت: برای بیش از یک هزا واحد مسکونی مهر در ابهر پایان کار صادر شده است.

داوود بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  فارس در زنجان، اظهار داشت: این آمار واحدهای مسکونی مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.مسکن مهر

وی به آمار و عملکرد شهرستان ابهر در واحدهای مسکونی مهر اشاره کرد و افزود: به طور دقیق یک هزار و ۱۱۷ واحد مسکونی مهر در سه شهر هیدج، سلطانیه و صائین قلعه به مرحله پایان کار رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر به میزان معرفی افراد برای ساخت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۶۲۳ نفر نیز برای ساخت مسکن مهر معرفی شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۹۴ فقره رونده نیز را بی‌انعقاد قرارداد معرفی شده است، افزود: یک هزار و ۴۸۴ فقره رونده در مرحله نخست قرار دارند.

بابایی به ۲۶۸ واحد مسکن مهر شهر هیدج اشاره کرد و گفت: این تعداد واحد مسکن مهر در مرحله پایان کار قرار دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر همچنین از وجود ۳۶۴ پرونده مسکن مهر این شهرستان در مرحله سوم خبر داد و تاکید کرد: این ۲۶۸ واحد مسکن مهر به صورت ۹۹ ساله است.

وی به وضعیت مسکن مهر به صورت ملکی نیز اشاره کرد و افزود: ۲۵۴ فقره پرونده در مرحله سوم قرار دارد و همچنین ۲۳۸ واحد مسکن مهر در این بخش به مرحله پایان کار رسیده است.

بابایی با بیان اینکه در مجموع ۵۰۶ واحد مسکن مهر در شهرستان هیدج به مرحله پایان کار رسیده است، یادآور شد: همچنین ۶۱۸ واحد نیز در مرحله سوم قرار دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر به شهرستان صائین قلعه اشاره کرد و افزود: در این شهرستان ۲۴ واحد مسکن مهر به صورت ۹۹ ساله در مرحله پایان کار است.

وی به وضعیت مسکن مهر به صورت ملکی اشاره و خاطر نشان کرد: ۳۱۶ واحد مسکن مهر به صورت ملکی در این شهر به مرحله پایان کار رسیده است.

بابایی با بیان اینکه ۳۴۸ واحد نیز در مرحله سوم هستند، افزود: در مجموع ۳۷۲ واحد در این مرحله قرار دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر از ۳۴۰ واحد مسکن مهر در مرحله پایان کار خبر داد و تاکید کرد: این میزان واحد مسکن مهر در شهرستان صائین قلعه است.

وی مسکن مهر شهر سلطانیه را نیز یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این شهرستان ۱۱۴ واحد مسکن مهر در مرحله پایان کار است.

بابایی با بیان اینکه ۱۳۰ واحد نیز در مرحله سوم هستند، افزود: این واحدها به صورت ۹۹  ساله است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر از پایان کار ۱۵۷ واحد مسکن مهر به صورت ملکی خبر داد و گفت: همچنین۱۷۹ واحد نیز در مرحله سوم هستند.

وی به مجموع واحدها در شهرستان سلطانیه اشاره کرد و افزود: در مجموع ۲۷۱ واحد مسکن مهر در شهر سلطانیه به پایان رسیده است.

بابایی با بیان اینکه ۴۰۶ واحد مسکن مهر به صورت ۹۹ ساله در سه این شهر به مرحله پایان کار رسیده است، گفت: ۷۱۱ واحد نیز به صورت ملکی به مرحله پایان کار رسیده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 4 =