کاهش ۱۶ درصدی حوادث رانندگی در ابهر در شش ماهه اول سال جاری

ابهرآنلاین: مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: شهر زنجان بیشترین آمار تلفات را در حوادث رانندگی استان دارد، به گفته ایشان حوادث رانندگی در ابهر در شش ماهه اول سال جاری ۱۶ درصد کاهش داشته است.
مهدی فروزش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مجموع تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سطح استان زنجان را ۱۷۴ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نفر از این تلفات در شهرستان زنجان روی داده است.

وی تعداد تلفات حوادث ناشی از تصادفات رانندگی را در زنجان ۱۰۱ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با آمار تلفات سال گذشته در شش ماه نخست سال دو نفر افزایش را نشان می‌دهد.مهدی فروزش مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان به کاهش ۱۵٫۷۹ درصد تلفات حوادث رانندگی در شهرستان ابهر طی شش ماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره و تصریح کرد: تعداد تلفات در این شهرستان از ۳۸ نفر به ۳۲ نفر کاهش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه تلفات حوادث رانندگی در شهرستان خدابنده هم کاهش بیش از ۲۷ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد، ادامه داد: تلفات حوادث رانندگی شهرستان خدابنده از ۲۲ نفر سال گذشته به ۱۶ نفر کاهش یافته است.

فروزش با بیان اینکه تلفات حوادث رانندگی در شهرستان خرم‌دره از آغاز سال جاری تا کنون نسبت به سال گذشته افزایش ۱۳٫۳۳ درصدی یافته، افزود: از آغاز سال جاری تا کنون ۱۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی در این شهرستان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد تلفات حوادث رانندگی را در شهرستان طارم هشت نفر اعلام کرد و گفت: از آغاز سال جاری تا کنون حوادث رانندگی در سطح شهرستان ماهنشان هیچ تلفاتی نداشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان تعداد عابران پیاده در حوادث رانندگی را ۲۳ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این آمار در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته سه نفر کاهش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه سواری با ۷۸ مورد درگیری در تلفات حوادث ناشی از تصادفات بیشترین نقش را داشته است، متذکر شد: موتورسیکلت و وانت بار با ۴۵ و ۲۲ مورد در رده‌های بعدی درگیری در تلفات رانندگی را داشته‌اند.

فروزش تاکید کرد: خودروهای سواری با ۴۳ مورد درگیری در تلفات عابران پیاده هم بیشترین نقش را داشته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + شانزده =