فرماندار ابهر: توزیع و مصرف آب باید مدیریت شود

ابهرآنلاین: فرماندار ابهر گفت: باید در امر توزیع و مصرف آن مدیریت لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان بهداشت شهرستان ابهر با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در زمینه بهداشت و سلامت خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کارها در بخش بهداشت و سلامت، امر پیشگیری است که باید این موضوع آن را جدی بگیریم.آب

وی با اشاره به برگزاری کار گروه سلامت در فرمانداری ابهر اضافه کرد: این کار گروه تخصصی است و به لحاظ ذاتی می‌توان از نظرهای پزشکان و متخصصین این حوزه استفاده کرد تا در برنامه‌ریزی و راهکارهای آن نقش مهمی را ایفا کنند.

فرماندار شهرستان ابهر تامین آب شرب را نیاز کامل مردم دانست و گفت: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شده و در امر توزیع و مصرف آن مدیریت لازم انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث سلامت و بهداشت تصریح کرد: باید آموزش‌های لازم‌، بازرسی و نظارت بر مراکز عمومی از سو مسئولان توجه کامل شود.

رفیعی با اشاره به تلاش‌های دولت‌مردان در زمینه ارتقای بحث سلامت و بهداشت در جامعه خاطرنشان کرد: در این زمینه تمام آحاد جامعه نیز باید همگام با مسئولان نظام در راستای ارتقای بهداشت تلاش کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی سلامت جسمی و روحی را از مهمترین نیازهای جامعه عنوان و اضافه کرد: سلامتی و زندگی سالم می‌تواند به طول عمر بیفزاید‌.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش دانش‌آموزان در ارتقای سطح سلامت در خانواده‌ها و جامعه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به وسیله کتب درسی اطلاعات و آموخته‌های خود را در زمینه بهداشت و درمان به خانواده‌ها برده و به این وسیله می‌توانند در افزایش آگاهی سطح بهداشت و سلامت در جامعه موثر باشند‌.

وی سلامت جسم و سلامت روح را یکی از نعمت‌های الهی برشمرد و گفت‌: سلامتی نعمتی است که انسان باید قدر آن را بداند چرا که سلامتی تاجی است بر سر انسان سالم که فقط فرد بیمار آن را می‌بیند‌.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − نه =