فرماندار ابهر: باید تلاش کنیم فرهنگ پرسشگری از ناحیه مردم و پاسخگویی از جانب مسئولان ترویج شود

ابهرآنلاین: فرماندار شهرستان ابهر گفت: مطبوعات منطقه باید با مدیریت و جدیت خاص و با برنامه‌ریزی لازم در مسیر توسعه و شکوفایی جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی در جمع مسئولان نشریات ابهر با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم اظهار داشت: مطبوعات کار بسیار سختی را بر عهده دارند.فرماندار ابهر1

وی افزود: از نشریه‌های منطقه انتظار داریم که با مدیریت و جدیت خاص و با برنامه‌ریزی لازم در مسیر توسعه و شکوفایی جامعه تلاش کنند.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: رسانه‌های منطقه باید رسالت خود را در قبال مردم به نحو مطلوب انجام دهند و ما نیز وظیفه داریم که پاسخگوی مردم باشیم و عملکرد شهرستان را به اطلاع مردم برسانیم.

وی با اشاره به نقش و جایگاه حساس خبرنگاران‌ خاطرنشان کرد: خبرنگاران امین مردم بوده و مردم باید احساس کنند که مطبوعات و خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوای آن‌ها هستند که کاستی‌ها‌، مسائل و مشکلات را به صورت صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: باید در این راستا فرهنگ پرسشگری از ناحیه مردم و پاسخگویی از جانب مسئولان ترویج شود و فضای صمیمانه و ارتباط گرم میان خبرنگاران‌، مردم و مسئولان در عرصه‌های کاری‌ گسترش پیدا کند.

رفیعی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران ابراز داشت: مطبوعات و اصحاب رسانه باید در راستای خدمت به مردم و ارائه اطلاعات صحیح به مردم تلاش کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران گفت:‌ خبرنگاران به منزله چراغی فروزان هستند که نقاط تاریک جامعه را نشان می‌دهند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه خبرنگاران زمینه پیشرفت و ترقی کشور را فراهم می‌کنند، ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی با تمام ابزارهای خود درصدد سیاه‌نمایی فعالیت‌ها، عملکردها و توانمندی‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد:‌ در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی کلیدی در زمینه ارائه تصویری شفاف از عملکرد دولت و نظام در زمینه توسعه و تعالی کشور دارند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + یازده =