از ۲۰ تا ۲۶ مهر، بیماران در روستاهای محروم زنجان رایگان ویزیت میشوند

ابهرآنلاین: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از ویزیت رایگان در روستاهای محروم استان توسط تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

علی طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی از ۲۰ تا ۲۶ مهر ماه سال‌جاری برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.هلال احمر

وی ادامه داد: طی هماهنگی به عمل آمده در کارگروه تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان و مدیریت بحران استان مانور زلزله شهری در مجتمع هنرمندان زنجان در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مانور زلزله در شهرستان طارم و زنجان در همین هفته برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مانور سیل و شکستن سد در شهرستان ایجرود و ماهنشان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

طاهری با اشاره به برگزاری مانور تصادف جاده‌ای در شهرستان ایجرود و خرم‌دره تصریح کرد: این مانور همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مانور تخلیه اضطراری در شهرستان ابهر گفت: دستگاه‌های اجرایی آماده برگزاری این مانور هستند.

طاهری خاطرنشان کرد: مانور ساعت صفر در همه شعب جمعیت هلال‌احمر استان در مدت این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه گفت: آموزش کمک‌های اولیه در مدارس استان ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان یادآور شد: این آموزش‌ها همچنین در سطح کارکنان ادارات و نهادهای استان برگزار می‌شود.

وی گفت: آموزش کمک‌های اولیه در مجتمع‌های مسکونی و روستاهای استان نیز جزو برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال‌احمر است.

طاهری از برگزاری دو همایش امدادگران در شهرستان زنجان و ابهر خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های امدادی در شهرستان طارم از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات امداد و نجات، آموزش کمک‌های اولیه و مسابقه نقاشی در شهرستان زنجان از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان در این هفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از ویزیت رایگان در روستاهای محروم استان توسط تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر خبر داد و افزود: فراخوان و جذب اعضای جدید در بخش جوانان، امداد و داوطلبان در سطح استان از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + هفده =