مانور نیروهای انتظامی در زنجان و ابهر برگزار می‌شود

ابهرآنلاین: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان از برگزاری مانور نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این مانور علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های ابهر و خدابنده نیز اجرا می‌شود.جعفر کردلو

جعفر کردلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی از شنبه ۱۳ مهر ماه  آغاز شده و ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نگاه و رویکرد جامع محوری پلیس در سالیان اخیر اضافه کرد: امسال نیروی انتظامی شعار خود را با توجه به شعار سال قبل که سرمایه اجتماعی اقتدار پلیس بود با حرکت رو به جلو و با توجه به تغییرات محیطی و اجتماعی در نظر گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: با وجود اینکه هفته نیروی انتظامی از شنبه آغاز می‌شود اما برنامه‌های این هفته از امروز ۱۱ مهر با کوهپیمایی کارکنان آغاز شد.

وی از کوهپیمایی خانواده کارکنان نیروی انتظامی در روز جمعه خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری صبحگاه مشترک با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی استان زنجان، قرائت پیام مهر در یکی از مدارس آموزش و پرورش و برگزاری همایش راهوران محله است.

کردلو اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و حضور کارشناسان در مدارس و مساجد با رویکرد آموزشی و ارشادی با هدف ارتقای مهارت‌های اجتماعی و گفتاری و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از برگزاری مانور نیروی انتظامی در این هفته خبر داد و تصریح کرد: این مانور علاوه  بر مرکز استان در شهرستان‌های ابهر و خدابنده نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − چهارده =