۲۷ هزار واحد صنفی در استان زنجان فعالیت میکنند

ابهرآنلاین: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از فعالیت ۲۷ هزار و ۷۷۰ واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد دو و هزار و ۶۰۰ واحد صنفی نیز فاقد پروانه کسب هستند که باید پیگیری‌های لازم از طریق مجامع امور صنفی جهت برخورد با آنان انجام شود.علی معصومی

به گزارش خبرنگار مهر، علی معصومی ظهر سه شنبه در جلسه توجیهی هیئت رئیسه مجامع امور صنفی استان زنجان، تعداد اتحادیه‌های صنفی فعال در استان را ۱۱۴ اتحادیه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۱۱ اتحادیه دارای هیئت مدیره منتخب هستند.

وی ادامه داد: ۴ کمیسیون نظارت و ۴ مجمع امور صنفی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره فعالیت می‌کنند و تلاش می‌شود سایر شهرستان‌های استان نیز دارای مجمع امور صنفی شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: صددرصد امور اتحادیه‌های صنفی در خصوص صدور و تمدید پروانه کسب اصناف از طریق سامانه اصناف صورت می‌گیرد.

معصومی با اشاره به فعالیت سامانه آزمون در شهرستان زنجان افزود: این سامانه در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرمدره تا نیمه مهرماه و در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و ایجرود تا پایان مهرماه فعالیت آغاز خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با تلاش و همت همکاران در مجمع امور صنفی، شهرستان زنجان رتبه ۸ و خدابنده رتبه ۲۲ کشوری را بین مجامع امور صنفی شهرستان‌های کشور کسب کرده و بین اتحادیه‌های صنفی نیز اتحادیه املاک زنجان موفق شد رتبه ۶ کشوری را بدست آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: مجمع امور صنفی در ۳ شهرستان دیگر فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =