دمای زنجان از روز شنبه افزایش می‌یابد

ابهرآنلاین: رئیس اداره آمار اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به خنک شدن دمای زنجان از چند روز پیش گفت: دمای این استان از روز شنبه افزایش می‌یابد.هواشناسی

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: وزش باد دیگر پدیده جوی زنجان طی امروز و فردا خواهد بود.

وی با بیان اینکه به تدریج از فعالیت ابرها در آسمان استان زنجان کاسته می‌شود، افزود: شدت وزش باد هم به تدریج در زنجان کاهش می‌یابد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به خنک شدن دمای استان از چند روز پیش اشاره و تصریح کرد: این خنکی تا پایان روز جمعه در زنجان ادامه می‌یابد.

وی پیش‌بینی کرد، دمای استان زنجان از روز شنبه چند درجه‌ای افزایش یافته و گرم‌تر می‌شود.

یاغموری دمای فعلی شهر زنجان را ۱۸ درجه اعلام و اضافه کرد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت تغییر محسوسی را نداشته است.

وی با بیان اینکه هیچ سامانه فعالی در راستای بارش در اطراف استان زنجان فعالیت نمی‌کند، ادامه داد: اداره کل هواشناسی هیچ بارشی را برای این استان تا اواسط هفته آینده پیش‌بینی نمی‌کند.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان حداقل دمای زنجان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درجه اعلام و اضافه کرد: حداکثر دمای این شهر طی روز گذشته به ۲۵ درجه رسیده است.

وی قیدار، خرم‌دره و ابهر را با ۱۱ درجه بالای صفر پائین‌ترین دمای ثبت شده در سطح استان اعلام کرد و افزود:‌ شهر آب‌بر با ۳۴ و ماهنشان با ۲۸ درجه بالای صفر بالاترین دما را طی روز گذشته داشته‌اند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =