یک هزار و ۹۹۵ فرهنگی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ابهر را بر عهده دارند

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: یک هزار و ۹۹۵ فرهنگی تعلیم وتربیت دانش‌آموزان ابهر را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری  در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های ستاد پروژه مهر خاطرنشان کرد: ستاد بازگشایی مدارس از بهمن ماه سال ۹۱ در بحث تأمین نیرو، پیش‌بینی بازنشستگی، تأمین فضاهای آموزشی و تعمیرات اساسی فعالیت خود را آغاز کرد.imagesCA2A9MXN

وی افزود: ثبت نام الکترونیکی و کلاس‌بندی دانش‌آموزان نیز در تیر ماه انجام شد و سازماندهی نیروها نیز به طور کلی صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ابهر تصریح کرد: روند کلی بازگشایی مدارس در شورای آموزش و پرورش در سه جلسه به ریاست فرماندار شهرستان ابهر صورت گرفت و جلسه‌های مختلفی برای مدیران مدارس برگزار شد.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای بازگشایی مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید یک هزار و ۹۹۵ فرهنگی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را بر عهده دارند.

قنبری با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در روز گذشته تصریح کرد: زنگ مهر و دفاع مقدس نیز امروز در مدارس شهرستان ابهر نواخته شد.

وی در ادامه به اصول آموزش و پرورش اشاره و اضافه کرد: امروز آموزش و پرورش صاحب ماهیت و نقشه راه شده و آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: سال گذشته کتب دانش‌آموزان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی تغییر پیدا کرد و امسال نیز کتب پایه‌های سوم ابتدایی و هفتم به طور کلی تغییر یافت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =