جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها ۳۱ شهریور در ابهر برگزار می‌شود

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: مراسم جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در روز ۳۱ شهریور ۹۲ در ابهر برگزار می‌شود/ زنگ مهر و دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان ابهر نواخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با اشاره به برنامه‌های مراسم بازگشایی مدارس و فعالیت‌های ستاد پروژه مهر خاطرنشان کرد: ثبت نام و کلاس‌بندی دانش‌آموزان صورت گرفته است.جشن شکوفه ها

وی افزود: مراسم جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در روز ۳۱ شهریور ۹۲ در ابهر برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه زنگ مهر و دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان ابهر نیز نواخته می‌شود، عنوان داشت: این زنگ به صورت متمرکز با حضور مسئولان وزارتی، استانی و شهرستانی در دبیرستان ایران نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه همه مدارس ابهر برای ورود دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند، ابراز داشت: ستاد پروژه مهر ۹۲ با بسیج همه امکانات و در قالب ۱۰ کمیته برای بازگشایی هرچه بهتر و شادابتر مدارس‌ از نخستین روزهای تابستان فعالیت خود را آغاز کرد تا دانش‌آموزان و اولیای ایشان نگران آغاز سال تحصیلی جدید نباشند.

کارشناس انجمن اولیا و مدارس مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش ابهر در این جلسه با اشاره به بحث پرداخت عوارض ماده ۱۳ و ۱۶ قانون شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: شهرداری ابهر در این مورد اقدام کرده و امیدواریم شهرداران هیدج و صائین‌قلعه نیز با پرداخت این عوارض آموزش و پرورش را یاری کنند.

رجبی با اشاره به موضوع کلاس‌های فوق برنامه و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان اضافه کرد: کلاس‌ها به صورت منسجم توسط افراد دارای شرایط در فضاهای مازاد آموزش و پرورش برگزار شود تا هزینه کمتری به مراجعان تحمیل شود.

در ادامه این جلسه به مسائلی همچون پیگیری مصوبات جلسه قبل، بررسی وصول عوارض ماده ۱۳ و ۱۶ قانون شوراهای آموزش و پرورش، بررسی میزان شهریه کلاس‌های فوق برنامه مدارس راهنمایی و متوسطه دولتی در طول سال تحصیلی، بررسی برنامه‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان کلاس‌های سوم و چهارم متوسطه و بررسی برنامه‌های اجرا شده و در حال اجرای پروژه مهر پرداخته شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =