در قالب طرح محسنین ۱۸۷ حامی در ابهر جذب شدند

ابهرآنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از جذب ۱۸۷ حامی در ابهر با اجرای طرح محسنین خبر داد.

محسن داودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان اقدام به اجرای طرح محسنین می‌کند.کیمته امداد2

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین در راستای کمک به خانواده‌های نیازمندی که دارای مشکلات عدیده‌ای هستند اجرایی می‌شود، اذعان داشت: حامیان می‌توانند به منظور حل گوشه‌ای از مشکلات این خانواده‌ها اقدام به قبول کفالت یک یا چند فرزند کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به جذب ۱۸۷ حامی در قالب طرح محسنین طی پنج ماهه نخست امسال اذعان داشت: این حامیان حمایت ۲۹۴ فرزند از خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد ابهر را تقبل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ کمک شده از سوی حامیان طی پنج ماهه نخست امسال و در قالب طرح محسنین ۲۸۷ میلیون ریال است.

داودی در ادامه به اقدامات حمایتی کمیته امداد ابهر نیز اشاره داشت و گفت: ارائه خدمات بهداشتی از جمله اقدامات این نهاد در حمایت از خانواده‌های نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تامین و ارتقای سطح بهداشت عمومی از طریق اجرای برنامه‌های بهداشتی عملی و ممکن می‌شود، اضافه کرد: رعایت بهداشت محیط و رعایت بهداشت کار از جمله مباحثی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر همچنین رعایت بهداشت در بحث تغذیه و تنظیم خانواده و همچنین مراقبت‌های بهداشتی اولیه کودکان توسط مادران را نیز از دیگر مباحث مورد نیاز برای افزایش ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه هدف عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات این نهاد در بخش بهداشت و سلامت مددجویان اعطای کمک هزینه‌های تغذیه به کودکان زیر شش سال است.

وی با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال ۱۷۱ کودک ابهری از کمک هزینه‌های تغذیه کمیته امداد ابهر بهره‌مند شدند، تصریح کرد: مجموع مبلغ هزینه شده در این زمینه ۲۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و به ازای هر کودک ۲۶۰ هزار ریال در ماه است.

داودی تاکید کرد: هدف از پرداخت این کمک هزینه‌های ارتقای سطح سلامتی کودکان و کمک به رشد مناسب و به موقع آنها است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + شانزده =