کانون پرورش فکری ابهر با ۱۰ هزار جلد کتاب در خدمت کودکان و نوجوانان ابهر است

ابهرآنلاین: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابهر تعداد کتاب‌های کانون پرورش فکری را ۹ هزار و ۹۱۱ جلد کتاب اعلام کرد و گفت: همچنین ۲ هزار و ۷۲۶ کتاب از کتابخانه کانون به امانت گرفته شده است.

فاطمه الله‌یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کودکان و نوجوانان ابهری در طول تابستان از برنامه‌های کانون این شهرستان استقبال خوبی کردند.1016893_PhotoA

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی مشخص ۳۶۲ نفر به عنوان عضو فعال کانون پرورش فکری شهرستان ابهر است، افزود: از این تعداد ۲۱۹ نفر دختر و ۱۴۳ نفر پسر است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابهر با بیان اینکه کانون برنامه‌های متنوعی را برای چهار گروه سنی دختر و پسر برگزار می‌کند، تصریح کرد: این برنامه‌ها برای دختر کودک، پسر کودک، دختر نوجوان و پسر نوجوان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کانون برنامه‌های مختلفی متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار می‌کند، افزود: برنامه‌های مختلفی از جمله قصه گویی، شعر خوانی، روخوانی کتاب، بحث آزاد، بحث کتاب، معرفی شخصیت، سرزمین، وقایع و… در کانون برگزار می‌شود.

الله‌یاری با اشاره به اینکه مسابقه، نمایش فیلم، کلاس‌های خلاق، قرآن، آشنایی با حدیث، آشنایی با احکام، نقاشی، تحقیق و مسابقه، سفال گری برای هر دو گروه دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی برگزار می‌شود، گفت: کلاس ادبی، معرفی سرزمین، شخصیت، وقایع، آموزش شعر و… برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین کلاس‌هایی مانند طرح ادبی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برگزار می‌‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابهر تعداد کتاب‌های کانون پرورش فکری را ۹ هزار و ۹۱۱ جلد کتاب اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین ۲ هزار و ۷۲۶ کتاب از کتابخانه کانون به امانت گرفته شده است.

وی محور اصلی فعالیت‌های کانون را کتاب دانست و افزود: همه برنامه‌های کانون برای افزایش علاقه کودکان و نوجوان به کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

الله‌یاری ادامه داد: همچنین برای افزایش علاقه دانش‌آموزان و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی نمایشگاه کتاب در کانون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − یک =