از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۵ نفر در استان زنجان در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند

ابهرآنلاین: مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان  تعداد تلفات حوادث رانندگی را در استان زنجان از آغاز سال جاری تا کنون ۱۲۵ نفر اعلام کرد.مهدی فروزش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان  اظهار داشت: ۵۵ نفر از این تلفات راننده بوده‌اند. وی تعداد کشته شده‌های سرنشین خودروها را در حوادث رانندگی سال جاری ۵۷ نفر اعلام و اضافه کرد: ۱۳ نفر از تلفات حوادث رانندگی هم در سال جاری از عابران بوده‌اند. تصادف

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان ضربه به سر را مهم‌ترین دلیل تلفات رانندگی عنوان و اضافه کرد: این نوع آسیب در بین آسیب‌ها با ۵۹ مورد بیشترین فراوانی را دارد. وی شکستگی را با ۵۷ مورد در رده دوم آسیب در بین تلفات حوادث رانندگی عنوان و اضافه کرد: چهار مورد از تلفات حوادث هم مربوط به خونریزی بوده است.

فروزش با بیان اینکه آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در شهرستان زنجان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: از مجموع ۱۲۵ کشته شده، حوادث رانندگی ۸۰ نفر در زنجان اتفاق افتاده است. وی ابهر را با ۲۰ مورد، در رده دوم آمار تلفات در بین شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: خدابنده و خرم‌دره هم هر کدام با ۱۰ مورد در رده‌های بعدی آمار تلفات قرار دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان خودروهای سواری را با ۳۲ مورد درگیری در حوادث منجر به تلفات دارای بیشترین فراوانی اعلام کرد و افزود: کامیون و تریلی هم با درگیری در ۲۵ مورد در رده دوم خودروهای درگیر در تصادفات قرار دارند. وی وانت بار را با ۱۶، موتورسیکلت را با ۹ و اتوبوس را با دو مورد درگیری در رده‌های بعدی خودروهای درگیر در تصادفات رانندگی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − سه =