ایمن سازی فضاهای ورزشی مدارس ابهر ضروری است

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر بر ضرورت ایمن‌سازی فضاهای ورزشی تأکید کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد دلاورمردی‌‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان و رزمندگان بودیم.سالن ورزش

وی افزود: عزت و سربلندی امروز کشور، بیداری جهان اسلام و مبارزه با سرمایه‌داری از برکت‌های ایستادگی رزمندگان و خون شهدا است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه بسیج همواره نقش بسزایی در توسعه کشور داشته است، خاطرنشان کرد: بسیج در همه حال در قبال جامعه احساس مسئولیت کرده و نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمنان بر علیه جوان کشور تصریح کرد: امروز دشمنان با سرمایه‌گذاری عظیم خود در این حوزه و با ارسال مواد مخدر، محصولات ضدفرهنگی و مشروبات الکلی به داخل کشور، درصدد زدودن اعتقادات پاک جوانان این نظام هستند.

قنبری افزود: خوشبختانه در این راستا جوانان کشور ما با درایت و هوشیاری خود کمتر تحت تاثیر توطئه‌های دشمنان قرار گرفته‌اند و همواره درصدد مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده این نظام هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای از بین بردن وحدت و همدلی ملت ایران گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که وحدت و یکپارچگی مردم عامل اصلی در پیروزی در برابر دشمنان است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان از مدارس ابهر خاطرنشان کرد: در بازدیدهای مدارس فرم‌های ارزیابی بر اساس شاخص‌های موجود تکمیل و بازخوردهای لازم نیز ارائه شود.

وی با اشاره به موضوع بهداشت مدارس بر لزوم انجام برنامه درسی دانش‌آموزان و معلمان و همچنین ایمن‌سازی فضاهای ورزشی و صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 9 =