پروژه تقاطع نورین ابهر در حال احداث است

ابهرآنلاین: فرماندار شهرستان ابهر گفت: پروژه تقاطع نورین با تزریق اعتبار در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به بهره‌برداری از راه صائین‌قلعه به امامزاده یعقوب(ع) خاطرنشان کرد: این پروژه از درخواست‌های مردم بود. وی افزود: تقاطع نورین در قالب پروژه مهر ماندگار با تزریق اعتبار در حال احداث است.فرماندار ابهر

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد پروژه‌ها تصریح کرد: هماهنگی و تعامل بین دستگاهی باید بیشتر شود و تعاملات به صورت ارتباط دوستانه و حفظ روابط در اجرای ماموریت‌ها باشد.

وی افزود: نیازها باید الویت‌بندی و بر اساس الویت‌ها برنامه‌ریزی و اجرا شود.

رفیعی با اشاره به بازگشایی مدارس بر لزوم توجه به چراغ‌های راهنمایی‌، تابلو‌های عابر پیاده و خطکشی معابر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به مناطق محروم رسیده است، عنوان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان باید با همت و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

رفیعی اضافه کرد: مسئولان وظیفه دارند کارها و برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف را در اختیار مردم قرار دهند.

وی افزود: ملت غیور امروز شاهد خدمات و عمران و آبادانی در سطح کشور هستند و هر دولت که سر کار بیاید وظیفه‌اش خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =