۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشکده فنی مهندسی ابهر جذب شد

ابهرآنلاین: فرماندار ابهر از جذب اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای دانشکده فنی مهندسی ابهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی در جمع مسئولان شهرستان ابهر با اشاره به لزوم رفع مشکلات و آمادگی دانشکده فنی مهندسی ابهر اظهار کرد: تاکنون مبلغ ۸ هزار میلیون ریال برای انجام امور تاسیسات و تجهیزات این دانشکده هزینه شده است.فرماندار ابهر1

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده به این دانشکده کد اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان ابهر به جذب اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای دانشکده فنی و مهندسی ابهر اشاره و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ ۵ میلیارد ریال نیز برای این دانشکده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به مناطق محروم رسیده است، عنوان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان باید با همت و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

رفیعی با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه دستاوردهای امروز کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی و شهدا است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: با تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و رهنمون‌های مقام معظم رهبری همه این توطئه‌ها را پشت سر گذاشتیم.

رفیعی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم پس از پیروزی انقلاب نیز در همه صحنه‌ها حضور گسترده داشته و نظام جمهوری اسلامی و مسئولان نظام را در همه صحنه‌ها یار و یاور بوده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: همه ساله این نام‌گذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است دانشکده فنی و مهندسی ابهر از ۲۳ شهریور ماه سال جاری پذیرای  ۱۲۰ دانشجوی رشته‌های مهندسی مکانیک و مهندسی برق خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =