مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر: ۳۱۶ فقره وام کارگشایی به نیازمندان ابهری پرداخت شده است

ابهرآنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از پرداخت ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال در قالب ۳۱۶ فقره وام کارگشایی به نیازمندان ابهری خبر داد.

محسن داودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ابهر در راستای رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.کیمته امداد1

وی یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های زیرپوشش، پرداخت وام کارگشایی به آنها است، اضافه کرد: این وا‌م‌ها با اهدافی همچون حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و… پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه پرداخت وام‌های کارگشایی با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان موجب کاهش وابستگی آنها به امداد می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان نوعی از خدمات هدفمند امداد است.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال ۳۱۶ فقره وام کارگشایی به نیازمندان ابهری پرداخت شده است، اذعان داشت: مبلغ هزینه شده در این راستا ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال است.

*کمک به تعمیر مسکن ۳۰ خانوار مددجوی ابهری

داودی در ادامه به سایر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن و تامین مسکن مقاوم برای مددجویان یکی از اولویت‌های کاری امداد بوده و تاکنون اقدامات بسیاری در این زمینه انجام شده است.

داودی با اشاره به اینکه احداث و خرید مسکن شهری، بازسازی و زیباسازی و تعمیرات منازل مسکونی از جمله اقدامات کمیته امداد در حوزه عمران و مسکن است، تصریح کرد: طی پنج ماهه نخست امسال ۳۰ منزل مسکونی مددجویی در شهرستان ابهر تعمیرات کلی و جزئی شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور ۸۸ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال توسط این نهاد هزینه شده است.

وی در ادامه به برخی از اقدامات حمایتی کمیته امداد ابهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − یک =