مدارس ابهر برای پذیرایی از دانش‌آموزان آماده اند

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر از آمادگی کامل مدارس ابهر برای ورود دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما هر چه در توان داریم در زمینه بصیرت‌افزایی و روشنگری با برگزاری همایش‌ها و نشست‌های سیاسی انجام خواهیم داد.دانش آموزان

وی با اشاره به همکاری و هماهنگی بسیج و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای جلسه آینده عملکرد واحدهای بسیج دانش‌آموزی بررسی شده تا واحدهای فعال تشویق و در مسیر تقویت واحدهای دیگر برنامه‌ریزی و گام‌های اساسی برداشته شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر از آمادگی کامل مدارس برای ورود دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ستاد پروژه مهر ۹۲ با بسیج همه امکانات و در قالب ۱۰ کمیته برای بازگشایی هرچه بهتر و شاداب‌تر مدارس‌ از نخستین روزهای تابستان فعالیت خود را آغاز کرد تا دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها نگران آغاز سال تحصیلی جدید نباشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به زمانی برای غفلت و فراموشی تبدیل خواهد شد.

قنبری افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به‌ویژه رسانه‌ها درصدد مخدوش کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن آن‌ها نسبت به نظام هستند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر اضافه کرد: این مهم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و امروز با ابزارهای رسانه‌ای و دنیای مجازی شکل دیگری به خود گرفته است و امروز ما نیز باید با ابزارها و شگردهای نوین در مسیر مبارزه و دفع توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − شش =