جشنواره دانش‌آموزی مدارس در ابهر برگزار میشود

ابهرآنلاین: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر از برگزاری جشنواره دانش‌آموزی مدارس در ابهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی در جمع مسئولان بسیج دانش‌آموزی این شهرستان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تزئین اداره و مدارس با استفاده از نصب پرچم، پلاکارد، تراکت، پخش سرود و نماهنگ دوران دفاع مقدس در زنگ‌های تفریح از برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.حشنواره مدارس

وی افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس، خاطره‌گویی رزمندگان در مدارس و خواندن وصیت‌نامه شهدا در مراسم آغازین مدارس دیگر برنامه‌ها را شامل می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به عطرافشانی و گلباران مزار شهدا تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان فرهنگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی در مدارس، حضور دانش‌آموزان بسیجی با لباس فرم در ایام هفته دفاع مقدس در مدارس، برگزاری جشنواره دانش‌آموزی مدارس در چهار محور علمی، ادبی، هنری و رسانه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

عزیزخانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه، فراخوان مقاله، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری و ورزشی و ارسال پیامک از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم باید در مسیر تحقق این شعارها گام بردارند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

عزیزخانی افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 18 =