در مردادماه، ۲۰۰ شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شد/ ۷۳ شکایت مربوط به ابهر

ابهرآنلاین: معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی مرداد ماه سال جاری ۲۰۰ شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است.

مشهود شریفی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع ۱۱۶ فقره از شکایات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان به صورت کتبی بوده است.اصناف

وی با اشاره به اینکه ۳۹ فقره از گزارشات مردمی به صورت حضوری بوده است، تصریح کرد: ۴۲ مورد از شکایت رسیده نیز به صورت تلفنی توسط معاونت نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه همه شکایت‌ها و گزارشات رسیده طی مرداد ماه سال جاری در دست پیگیری و رسیدگی است، اضافه کرد: در مجموع ۱۳۰ مورد از گزارشات رسیده در بخش کالاها بوده است.

وی تعداد گزارشات و شکایات رسیده به مجمع امور صنفی را طی مرداد ماه سال جاری در بخش خدمات ۷۷ فقره اعلام کرد.

شریفی با اشاره به اینکه ۸۴ فقره از شکایات دریافتی طی مرداد ماه سال جاری با جلب رضایت شاکی برطرف شده است، یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته ۶۸ مورد از شکایات منجر به تخلف شناخته شده است.

وی با بیان اینکه ۳۸ فقره از گزارشات و شکایات مردمی با بررسی‌های صورت گرفته غیر متخلف شناخته شده است، ادامه داد: ۳۲ مورد از شکایات نیز در حال حاضر در دست بررسی است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه ۷۰ فقره از شکایات مردمی دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان متعلق به شهرستان زنجان بوده است، اذعان داشت: ۷۳ مورد از شکایات نیز از شهرستان ابهر دریافت شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 14 =