محکومیت ۵،۵ میلیارد ریالی قاچاقچی دارو در زنجان

ابهرآنلاین: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی دارو در استان خبر داد.

حمیدرضا عزیزپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق دارو و رسیدگی به جرائم در این زمینه یکی از اقداماتی است که به صورت مستمر و با جدیت توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان صورت می‌گیرد.13911126000244_PhotoA

وی با اشاره به اینکه اخیراً نیز به موجب حکم قطعی شعبه رسیدگی به جرائم کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان یک قاچاقچی انواع داروهای خارجی به ضبط داروهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شده است، اضافه کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به محکومیت یک قاچاقچی لوازم ورزشی در استان تصریح کرد: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان این قاچاقچی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شده است.

وی یادآور شد: این قاچاقچی به پرداخت ۱۴۹ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

عزیزپور در ادامه به سایر اقدامات این اداره کل اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای گشت سیار مشترک تعزیرات حکومتی با شرکت نفت ابهر، ۱۱۸ کارت سوخت بنزین و شش کارت سوخت گاز عمومی از یک جایگاه سوخت کشف شده است.

وی با بیان اینکه میزان سوخت‌های مکشوفه ۴۱ هزار و ۵۵۲ لیتر است، اضافه کرد: چهار نفر از متهمان این پرونده به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به محکومیت یک قاچاقچی سیگار در زنجان اشاره کرد و افزود: بر اساس حکم شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان یک قاچاقچی انواع سیگار خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت مبلغ ۲۰۴ میلیون ریال جزای نقدی و تحمل شش ماه حبس محکوم شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 1 =