در سال تحصیلی جدید در ابهر، ۲۴ هزار و ۹۱۸ دانش‌آموز در یک هزار و ۵۵ کلاس درس و در ۲۱۵ آموزشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد

ابهرآنلاین: دبیر ستاد پروژه مهر ابهر گفت: در سال تحصیلی جدید در ابهر، ۲۴ هزار و ۹۱۸ دانش‌آموز در یک هزار و ۵۵ کلاس درس و در ۲۱۵ آموزشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، داوود صفائیان عصر امروز در جمع مسئولان آموزشی ابهر با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۲۴ هزار و ۹۱۸ دانش‌آموز در مدارس حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: این تعداد دانش‌آموز در یک هزار و ۵۵ کلاس درس و در ۲۱۵ آموزشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.images

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ابهر در سال تحصیلی گذشته رتبه عالی را در بحث پروژه مهر کسب کرد، گفت: مهر سال گذشته نسبت به سال‌های گذشته‌، مهر متفاوتی بوده و امیدواریم امسال هم با تلاش اعضای ستاد شاهد بازگشایی پرشور مدارس در سطح شهرستان باشیم.

دبیر ستاد پروژه مهر ابهر به تغییر تابلو مدارس ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: همه تابلوهای مدارس راهنمایی به دبیرستان (متوسطه دور اول) تغییر یافته و در مدارس ابتدایی و متوسطه نیز تابلو مدارس تغییر نیافته، فقط کلمه دور اول یا دوم اضافه شده است.

این مسئول به شهریه مدارس نمونه دولتی اشاره و اضافه کرد: هیچ دانش‌آموزی نباید به خاطر شهریه از مدرسه محروم بماند.

مسئول کمیته توجیه و تبلیغ ستاد پروژه مهر در این جلسه با تاکید بر لزوم تعامل روابط عمومی‌ سایر دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش گفت: در بحث پروژه مهر، همه دستگاه‌ها باید آموزش و پرورش را یاری کند تا شاهد بازگشایی پرشور مدارس در مهر ماه سال جاری باشیم.

محمدحسن برجی اذعان داشت: کمیته توجیه و تبلیغ، با پوشش خبری مناسب، نصب بنر، ارسال پیامک و سایر فعایت‌ها در اطلاع‌رسانی و ایجاد بستر مناسب برای سال تحصیلی و مراسم بازگشایی مدارس از تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 5 =