افتتاح خودرو خدمات سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی خرم‌دره

ابهرآنلاین: همزمان با هفته دولت، خودرو خدمات سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان خرم‌دره افتتاح شد که به صورت سیار آماده خدمات‌رسانی و مداخله در سطح شهرستان است.

سرپرست بهزیستی شهرستان خرمدره گفت: اورژانس خدمات اجتماعی از سال ۸۵ در این شهرستان فعال است و امروز شاهد افتتاح خدمات سیار این اورژانس هستیم.images

میترا رحمانی افزود: فشارهای شدید اجتماعی، اقتصادی، نداشتن مهارت‌های زندگی و عدم قدرت سازگاری زمینه ایجاد رفتارهای آسیب‌زا و پرخطر است و اورژانس اجتماعی با کمک تیم تخصصی مداخله در بحران می‌تواند موجب توانمندسازی و بازگشت دوباره فرد به زندگی عادی شود.

وی با اشاره به استقرار تیم روان‌شناسی در خودرو ۱۲۳این تیم تلاش می‌کند از طریق آگاه‌سازی گروه‌های جامعه هدف و در جهت شناخت مشکلات و نیازهای آنان توسط افراد مجرب و متخصص در مناطق مختلف خرم‌دره فعالیت و مشکلات را رفع کند.

رحمانی افزود : خط ۱۲۳ و خدمات سیار آن آماده ارایه خدمات به جامعه هدف زنان سرپرست خانوار، زوجین متقاضی طلاق، کودکان خیابانی و افراد فاقد مهارت‌های زندگی است.

سرپرست بهزیستی شهرستان خرمدره افزود: کودک‌آزاری، همسرآزاری، خشونت خانگی، خودکشی، اختلافات حاد خانوادگی، دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی و سایر افرادی که در بحران قرار دارند جزو مواردی هستند که اورژانس اجتماعی وظیفه رسیدگی و مداخله در بحران آن‌ها را دارد.

رحمانی افزود: در حال حاضر پنج خودرو خدمات سیار در استان زنجان در حال فعالیت است و مردم شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده از خدمات آن‌ها بهره می‌برند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + شانزده =