مهدی آقا میرزایی از ابهر به عنوان بهترین سرپرست گروه اول رقابتهای لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور انتخاب شد

ابهرآنلاین: در رقابتهای لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور (جام شکوفه‌ها) مهدی آقا میرزایی از ابهر به عنوان بهترین سرپرست انتخاب شد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان، مسابقات هفته‌های چهارم و پنجم از نهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور در بخش پسران با عنوان جام شکوفه‌ها به مدت دو روز در خانه تکواندو تهران به انجام رسید.images

علی افکاری  اظهار کرد: دیدارهای هفته‌های چهارم و پنجم از نهمین دوره رقابت‌های لیگ نونهالان جام شکوفه‌ها هم با یک پیروزی ارزشمند برای تیم هیئت تکواندو قم همراه بود و هم اینکه عنوان سرپرست نمونه را برای تیم هیئت قم به همراه داشت.

وی با اشاره به معرفی برترین‌های دیدارهای هفته چهارم و پنجم رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون تکواندو افزود: برترین‌های دیدارهای این دو هفته در حالی معرفی شدند که محمدصادق عبداللهی سرپرست تیم هیئت قم عنوان سرپرست نمونه را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها،‌ تکواندوکاران ۲۹ تیم در قالب سه گروه مقدماتی به شکلی نزدیک و نفس گیر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، برترین‌های دیدارهای این مسابقات را معرفی کرد.

افکاری افزود: در گروه اول این مسابقات و در دیدارهای هفته چهارم حمید صالحی از تیم مجتمع تولیدی کردان به عنوان بهترین مربی شناخته شد،‌ مهدی آقا میرزایی از ابهر زنجان عنوان بهترین سرپرست را به خود اختصاص داد،‌ عنوان بهترین داور به حسین جاهد از استان تهران رسید و علی صالحی اردلی از مقاومت اصفهان عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود کرد.

وی بیان داشت: در دیدارهای هفته پنجم عنوان بهترین مربی به حمید باقی نژاد از هیئت تهران رسید، بهترین سرپرست حیدرزاده از مقاومت اصفهان انتخاب شد، رتبه بهترین داور به ‌محمد هداوند حیدری از استان تهران و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار به علیرضا محمد از هیئت تهران رسید.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه تیم هیئت قم در گروه دوم این رقابت‌ها جای دارد، افزود: در پایان رقابت‌های هفته چهارم در گروه دوم عنایت الله خدابخشی از بیمارستان جم به عنوان بهترین مربی معرفی شد،‌ محمد صادق عبدالهی پور از هیئت قم به عنوان بهترین سرپرست شناخته شد،‌ حسین جاهد از تهران عنوان بهترین داور را از آن خود کرد و‌ سید مهران قوام از بیمارستان جم به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شد.

وی یاد آور شد: در دیدارهای هفته پنجم، بهترین مربی رحمان صالحی از مجتمع فرهنگی جوانه شد، عنوان بهترین سرپرست به نصرالله نصری نژاد از هیئت تنکابن رسید، مقام بهترین داور را محمد هداوند حیدری از هیئت تهران کسب کرد و فنی‌ترین مبارز نیز علی قنبری از هیئت تنکابن شناخته شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − پنج =