نمایشگاه عکس های سعید حاجی خانی در دوران دفاع مقدس

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع با مشارکت موزه هنرهای معاصر فلسطین به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با هدف تجدید خاطره و انتشار آثار، فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس نمایشگاهی از عکسهای سعید حاجی خانی عکاس دفاع مقدس در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می کند.

به گزارش ابهرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس این نمایشگاه با ۳۸ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در ابعاد ۷۰×۵۰ و ۷۰×۱۰۰ منتخبی از آثار این هنرمند عکاس با مضامین زندگی رزمندگان و ثبت لحظات ماندگارازفضاهای فرهنگی، معنوی آنها در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و عملیات بیت المقدس (آزاد سازی خرمشهر) است .

این نمایشگاه به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور مسئولین فرهنگی وهنرمندان عکاس کشور به خصوص هنرمندان عکاس هشت سال دفاع مقدس یکم خرداد ، ساعت ۱۷ در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح و از تاریخ ۲/۳/۹۲ لغایت ۳۱/۳/۹۲  از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

شایان ذکر است سعید حاجی خانی دارای مدرک درجه سه هنری از وزارت ارشاد اسلامی و مسئول تولید هنری ، فرهنگی قرارگاه خاتم الانبیاء و لشکر علی ابن ابی طالب سپاه در سالهای جنگ بوده است و هم اکنون بیشتر در حوزه فیلم سازی فعالیت می کند و مسئولیت انجمن سینمای جوان شهرستان ابهر را بر عهده دارد.

آدرس موزه هنرهای معاصر فلسطین ،خیابان طالقانی ، خیابان شهید برادران مظفر ، تقاطع بزرگمهر   می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + هشت =