صد درصد نیروهای مدارس ابتدایی در ابهر سازماندهی شده اند

ابهرآنلاین: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر گفت: ۱۰۰ درصد نیروهای مدارس ابتدایی سازماندهی شده‌اند/ هیچ دانش‌آموزی نباید به خاطر شهریه از مدرسه محروم بماند.

جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسئله ترک تحصیل دانش‌آموزان افزود: برنامه‌های خوبی در سطح وزارت و مناطق انجام شده و می‌توان به استقرار پایه ششم در مقطع ابتدایی و تشکیل کمیته جذب دانش‌آموزان ترک تحصیل در اداره اشاره کرد.

وی از سازماندهی صد در صدی نیروهای ابتدایی خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از نیروهای ورودی منطقه نیز سازماندهی و برای تدریس در مقطع ابتدایی به مدارس معرفی شده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه ۱۳ مدرسه برای اجرای نظام دوری شناسایی شده بود، تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده نظام دوری در ۱۱ مدرسه ابتدایی اجرا می‌شود

جعفری گفت: مهر پارسال نسبت به سال‌های گذشته‌، مهر متفاوتی بوده و امیدواریم امسال هم با تلاش اعضای ستاد شاهد بازگشایی پرشور مدارس در سطح شهرستان باشیم.IMG20491263

وی به تغییر تابلو مدارس ابهر اشاره کرد و یاد آورشد: همه تابلوهای مدارس راهنمایی به دبیرستان (متوسطه دور اول) تغییر یافته و در مدارس ابتدایی و متوسطه نیز تابلو مدارس تغییر نیافته، فقط کلمه دور اول یا دوم اضافه شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر  به شهریه مدارس نمونه دولتی اشاره کردوگفت: هیچ دانش‌آموزی نباید به خاطر شهریه از مدرسه محروم بماند.

جعفری به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره  کرد وافزود: گلباران مزار شهدا، دعوت از جانبازان و ایثارگران برای حضور در مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس از برنامه‌های آموزش و پرورش ابهر برای هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، نصب بنر و پارچه نوشته در سطح مدارس و همچنین بیان خاطرات رزمندگان در مدارس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس آموزش و پرورش ابهر محسوب می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =