۸۱ درصد جمعیت روستایی ابهر از نعمت گاز برخوردارند

ابهرآنلاین: رئیس اداره گاز شهرستان ابهر گفت: ۸۱ درصد جمعیت روستایی ما از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عزت‌الله تاتی ظهر امروز در مراسم افتتاح چند پروژه گازرسانی به روستاهای ابهر اظهار داشت:‌ میانگین گازرسانی به روستاها در کشور ۶۴ درصد است.13920504000279_PhotoA

وی افزود: این آمار در شهرستان ابهر ۸۱ درصد بوده که ۱۷درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس اداره گاز ابهر با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای گازرسانی به روستاهای شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر جزء اولین‌های کشور در گاز‌رسانی است.

وی با بیان اینکه با افتتاح پروژه گازرسانی به روستای کوی نیک، پروژه گازرسانی به‌ دو روستای ازناب و ارکین نیز افتتاح می‌شود، گفت: همچنین گازرسانی به دانشگاه صائب و زندان ابهر با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: دشمنان با برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نورالدین رفیعی افزود: دشمنان افرادی همچون باهنر و رجایی را شهید کردند تا آرمان‌های مقدس اسلام را از بین ببرند که به نتیجه دلخواه خود نرسیدند.

وی با اشاره به حضور و همکاری مردم با مسئولان در همه حوزه‌ها تصریح کرد: مشارکت مردم در برنامه‌های دولت و حضور به موقع ایشان در صحنه‌های مختلف حمایتی، ما را بر آن می‌دارد که با تمام تلاش و کوشش برای ایشان خدمت کنیم.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اضافه کرد: ما در دولت شهید رجایی و با هنر نبوده‌ایم ولی ادعا می‌کنیم که در مسیر آن‌ها گام برمی‌داریم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

وی به پروژه‌های هفته دولت در سطح شهرستان ابهر اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های خوبی برای هفته دولت در نظر گرفته شده است.

رفیعی افزود: در این هفته ۳۰ پروژه در بخش‌های سرمایه‌گذاری، صنعتی، خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه دستاوردهای امروز کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی و شهداست.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: با تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و رهنمون‌های مقام معظم رهبری همه این توطئه‌ها را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =