مسئولان استانی برای رفع مشکل آب شرب روستاها تلاش کنند

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: مسئولان استانی برای هرچه بهتر شدن وضعیت آب شرب و برای جذب بودجه برای این مناطق تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا خانمحمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی ابهر با بیان اینکه روستاییان چشم و چراغ ملت هستند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر رفع مشکلات محرومان دارند و مسئولان باید برای تحقق این امر تلاش و همت کنند.13920107000054_PhotoA

نماینده مردم شهرستان ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش مالی و اعتباری کشور با مشکلاتی مواجه است، گفت: منابع مالی ما به دلیل تحریم و برخی مسائل دیگر دچار مشکل شده است.

وی با بیان اینکه اراده اساسی برای رفع مشکل مردم است، ابراز داشت: امروز مسئولان با تمام وجود درصدد رفع مشکلات مردم هستند.

نماینده مردم شهرستان ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به شدت نگران تعطیلی کارخانه‌ها هستیم، گفت: در صورت تعطیلی صنایع، شاهد بیکاری افراد شاغل در این کارخانه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به نبود گاز طبیعی در برخی روستاهای شهرستان ابهر تصریح کرد: ما آمادگی این را داریم که از وزیر نفت دستور لازم برای انتقال گاز طبیعی به این روستاها را بگیریم.

خانمحمدی افزود: مسئولان باید با وجود محدودیت‌های موجود در مسیر رفع مشکلات روستاها تلاش داشته باشند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شرب یکی از نیازهای ضروری و حیاتی است که در برخی مناطق با مشکل مواجه هستیم، اظهار داشت: باید مسئولان نیازها را ارزیابی کرده و با نگاه ویژه‌ای این مشکلات را حل کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان استانی برای هرچه بهتر شدن این وضعیت و برای جذب بودجه برای این مناطق تلاش نمایند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =