جزئیات جلسه نماینده ابهر و خرمدره با وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه رفع موانع تولید

ابهرآنلاین: محمدرضا خانمحمدی خرمی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون پارلمانی او را تشریح کرد.
به گزارش آفتاب: محمدرضا خانمحمدی خرمی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جزئیات نشست روز گذشته هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به همراه سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این جلسه ظهر دیروز با هدف ایجاد فضای تفاهم و همکاری بیشتر بین کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل وزارت صنعت برگزار شد.images
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون پارلمانی وی دیدار داشتیم، افزود: در ارتباط با تفاهم و همکاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر صنعت مباحثی مطرح شد و پس از آن نیز نعمت زاده گزارشی از برنامه های خود در حوزه رفع موانع تولید و اقداماتی که قرار است در این زمینه صورت گیرد، ارائه داد.
وی ادامه داد: در این جلسه به طور کلی در خصوص وظایف مجلس و به طور خاص کمیسیون صنایع و معادن، وزارت صنعت، معدن و تجارت و رفع مشکلاتی که امروز گریبان گیر تولید است برنامه ریزی شد و هریک از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را به وزیر صنعت اعلام کردند.
خانمحمدی خرمی در پاسخ به این سوال که با توجه به جلسه امروز اقدامات اولیه نعمت زاده در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت چیست؟ به خانه ملت گفت: نعمت زاده فردی آشنا به صنعت است و این حوزه را به خوبی می شناسد و اگر وی با حضور افراد جوان، سالم و در عین حال کارآمد بتواند تلفیقی از تجربه، انرژی و سلامت را در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به وجود بیاورد در آینده نزدیک شاهد اتفاقات مبارکی در این بخش ها خواهیم بود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: پیگیری هایی از سوی نعمت زاده در خصوص راهکارهای رفع موانع تولید صورت گرفته است. همچنین در این زمینه گزارشی به همراه پیشنهاداتی به رئیس جمهور و برخی از وزرا ارائه شده که این اقدام در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 8 =