کارخانجات آرد استان زنجان رتبه بندی می شوند

ابهرآنلاین: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کارخانجات آرد سازی زنجان رتبه بندی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  رسول منصوری افزود : فعالیت اکیپ تخصصی نظارت بر فعالیت کارخانجات آرد سازی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها متوقف شده بود که در این مدت زمان حرکت و پیشرفت خاصی در این واحدها مشاهده نمی شود.images

وی ادامه داد: از سر گیری نظارت اکیپ درجه بندی کارخانجات آرد سازی از این حیث حائز اهمیت است که در زمان اجرای درجه بندی، تحول قابل توجهی در بهبود افزایش فضای استاندارد ذخیره سازی، وضعیت بهداشتی و تکنولوژیکی کارخانجات آرد استان انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت غله گفت؛ برای آنکه نان با کیفیت به دست همشهریان  برسد ، باید واحدهای آسیابانی که وظیفه تولید آرد مورد نیاز استان را بر عهده دارند ، استانداردهای فنی و بهداشتی مربوطه را رعایت نمایند و این امر مستلزم نظارت و بازدید منظم است.

منصوری افزود: اکیپ مذکور متشکل از نمایندگان شرکت غله ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ، فرمانداری و دبیر انجمن کارخانجات آرد سازی است و مقرر شده در پایان هر ماه بصورت منظم کارخانجات آرد سازی فعال استان را مورد نظارت و بازبینی قرار دهند که اولین ماموریت ایشان در پایان مرداد ماه سالجاری انجام پذیرفت.

منصوری گفت: ارائه گندم به واحدهای مذکور و به تبع آن ارجاع حواله های آرد به تناسب نمره کسب شده و رعایت استانداردهای مدنظر خواهد بود و همین امر انگیزه ای برای رفع نواقص و حرکت در مسیر تکامل و استانداردسازی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت غله  اشاره کرد: نانهای تولیدی استان در صدر جدول کیفی نانهای کشور قرار داشته و همه ارگانهای متولی امر در راستای تداوم و ارتقای کیفیت نان در تلاش هستند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + هشت =