مدرسه سازی اولویت اول آموزش و پروش ابهر

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در حال حاضر ۴۰ مدرسه در ۲۰ فضای آموزشی به صورت دو نوبته چرخشی دایر است،‌بنابراین برای تک‌نوبته کردن مدارس در سطح شهرستان ابهر، هنوز راه طولانی در پیش داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: اهم کارهای امسال ما باید بر روی پروژه مدرسه‌سازی باشد.13910602000009_PhotoA

وی به تشکیل ستاد پروژه مهر در سطح اداره آموزش و پرورش و سازماندهی نیروها اشاره و تصریح کرد: نیروهای هر سه مقطع تحصیلی سازماندهی شده و ابلاغ آن‌ها در حال صدور است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به آمار مدارس دو نوبته در شهرستان ابهر اشاره و اضافه کرد : در حال حاضر ۴۰ مدرسه در ۲۰ فضای آموزشی به صورت چرخشی دایر است.

وی افزود: این مسئله نشان می‌دهد که برای تک‌نوبته کردن مدارس در سطح شهرستان ابهر، هنوز راه طولانی در پیش داریم.

قنبری به آمار کلاس مدارس ابهر اشاره و گفت: در مقطع ابتدایی ۵۴۶ کلاس‌، متوسطه اول ۱۴۴ کلاس و در متوسطه دوم نیز ۲۷۳ کلاس درس خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه در دولت نهم و دهم ۴۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ابهر شد، عنوان داشت: امیدواریم با تلاش دولت یازدهم و با برنامه‌ریزی دقیق مسئولان برای تک شیفت کردن مدارس گام‌های موثری برداشته شود‌.

قنبری با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به غفلت و فراموشی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه‌ رسانه‌ها درصدد مخدوش کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

قنبری اضافه کرد: این مهم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز با ابزارهای رسانه‌ای و دنیای مجازی شکل دیگری به خود گرفته است و امروز ما نیز باید با ابزارها و شگردهای نوین در مسیر مبارزه و دفع توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − سیزده =