۵۶۶ ازدواج در چهار ماهه نخست سال جاری در ابهر ثبت شده است

یه گزارش ابهرآنلاین، حکمت محمدی ظهر شنبه در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به ثبت وقایع حیاتی در ابهرافزود: در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد ۵۵۶ مورد ثبت ازدواج داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از دفاتر ازدواج شهرستان ابهر تعطیل شده است، تاکید کرد: در حال حاضر فقط یک دفتر ثبت ازدواج در ابهر و یک دفتر نیز در صائین‌قلعه وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از اعضای هیئت علمی در حوزه اجتماعی فعال هستند، گفت: باید اطلاعات وقایع حیاتی شهرستان استخراج شده و ارزیابی‌های لازم در مورد این آمار و اطلاعات توسط کارشناسان صورت بگیرد.

اکبر موسوی افزود: برای ما مهم است که تعداد افراد فوت شده با چه الگو و با چه‌ بیماری‌هایی از وفات کرده‌اند.

http://AbharOnline.org/wp-content/uploads/2013/08/post77.jpg

وی با بیان اینکه ازدواج و طلاق دو موضوع مرتبط با سلامت اجتماعی است، عنوان داشت: افزایش ازدواج در جامعه نشان از وجود برخی شرایط در آن منطقه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر تصریح کرد: افزایش طلاق در برخی مناطق نشان دهنده وجود برخی مشکلات است.

بخشدار مرکزی ابهر در این جلسه با اشاره به عملکرد دهیاران در همکاری با اداره ثبت احوال این شهرستان گفت: از مسئولان ثبت احوال خواستاریم که در نشست تخصصی دهیاران حضور داشته و نکات لازم را در اختیار دهیاران قرار دهند.

معاون فرماندار شهرستان ابهر در این جلسه با بیان اینکه نهادها و دستکاه‌های مختلف باید علل و پیامدهای طلاق را بررسی کنند، فت: در جامعه‌ای که جامعه‌ای اسلامی و متمدن است، نباید شاهد رشد نرخ طلاق قرار گیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =