نمایندگان مجلس حامی و پشتیبان دولت یازدهم هستند

ابهرآنلاین: نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس همواره حامی و پشتیبان دولت یازدهم هستند.

محمد رضا خانمحمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزرای کابینه دولت یازدهم دقیق، هوشمندانه و با تدبیر عمل کردند. images
وی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت کارآمد و از تجربه کافی برخوردار است، اظهار کرد: تعهد و تخصص از جمله ویژگی های کابینه دولت روحانی است و نباید تحت شعاع مسایل مختلف و یا گروههای سیاسی قرار گیرد.
خانمحمدی افزود: مجلس شورای اسلامی حق قانونی خود می داند در مواقعی که کابینه خارج از چهارچوب و اصول تعیین شده عمل کرد وارد میدان شده و نسبت به عملکرد و نظارت آنها تذکرهای لازم ارایه دهد.
نماینده مردم شهرستانهای ابهر و خرمده در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت جدی دولت از تولید و تولید کنندگان واقعی امر مهم و ضروری در جامعه است که این مهم باید با تدبیر و پایش های اصولی انجام شود.
وی افزود: توجه به بخش تولید به طور قطع چشم انداز نویدی را در توسعه رو به رشد کشور طی سالهای آتی به دنبال خواهد داشت.
خانمحمدی یادآوری کرد: توزیع مدیریت ها و انتخاب معاونان و مدیران ستادی در استانها باید با مطالعه دقیق و براساس توانمندی های افراد انتخاب شوند.
وی یادآوری کرد: انتخاب وزرای کارآمد در دولت دکتر روحانی رایحه امیدبخشی را در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 16 =