آمار ازدواج و طلاق در ابهر کاهش یافته است

 ابهرآنلاین: رئیس ثبت‌احوال ابهر از کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاق در شهرستان ابهر خبر داد.

 به گزارش خبرگزای فارس از ابهر، حکمت محمدی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به آمار وقایع حیاتی در چهار ماه نخست سال‌جاری در شهرستان ابهر اظهار داشت: در این مدت تعداد ۵۵۶ مورد ثبت ازدواج داشتیم. وی افزود: این آمار در مقایسه با ثبت ۶۹۲ موردی در مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.images

رئیس ثبت‎احوال ابهر با بیان اینکه یکی از دفاتر ازدواج شهرستان ابهر تعطیل شده است، ابراز داشت: در حال حاضر فقط یک دفتر ثبت ازدواج در ابهر و یک دفتر نیز در صائین‌قلعه وجود دارد.

وی به ثبت ۹۵ مورد طلاق در چهار ماه نخست سال‎جاری در شهرستان ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: آمار طلاق ثبت شده در مدت مشابه سال گذشته ۹۹ مورد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از اعضای هیئت علمی در حوزه اجتماعی فعال هستند، گفت: باید اطلاعات وقایع حیاتی شهرستان استخراج شده و ارزیابی‌های لازم در مورد این آمار و اطلاعات توسط کارشناسان صورت بگیرد.

اکبر موسوی افزود: برای ما مهم است که تعداد افراد فوت شده با چه الگو و با چه‌ بیماری‌هایی وفات کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ازدواج و طلاق دو موضوع مرتبط با سلامت اجتماعی است، عنوان داشت: افزایش ازدواج در جامعه نشان از وجود برخی شرایط در آن منطقه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر تصریح کرد: افزایش طلاق در برخی مناطق نشان‎دهنده وجود برخی مشکلات است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهارده =